• Vandaag besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €25
  • 30 dagen bedenktijd

Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren 

 - Afhalen

Verzending en bezorging

- Uw order traceren

- Retouren

 Afhalen


U wilt het betreffende artikel afhalen in Utrecht ? Dit is geen probleem.

Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan contact met ons op te nemen per E-mail of telefoon.
 
Afhaaladres:
tvophangsystemen.nl
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht

Telefoonnummer:
036-8487320

E-mail:
info@tvophangsystemen.nl

 

Verzending en Bezorging

 
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
Voor het verzenden van pakketten maakt tvophangsystemen.nl gebruik van Post.nl. Post.nl heeft een uitgebreide ervaring op het gebied van pakketafhandeling. Binnen Nederland is verzenden gratis vanaf € 50,-. Anders € 4,95
Pakketten worden op werkdagen overdag aangeboden. Kies een bezorg adres waar daadwerkelijk iemand aanwezig is (dat kan ook het adres van uw werk of een familielid zijn).
 
Moment van bezorging
 
Het tijdstip waarop Post.nl uw bestelling komt afleveren is niet exact te bepalen. Pakketten worden over het algemeen van 8.00u tot 17.30u bij u bezorgd door Post.nl.

Wanneer u niet aanwezig bent op het afleveradres:

Wanneer u bij de eerste bezorgpoging  niet thuis bent ontvangt u een bericht van de chauffeur met een 'Niet- thuis-code' erop. Met deze code kunt u - dezelfde dag vóór 22.00 uur - op Post.nl een keuze voor de tweede bezorg poging maken.U heeft daarvoor nodig uw track & trace nummer en uw postcode.

Als u geen keuze maakt of kiest voor aflevering thuis op een andere dag en de tweede keer wederom niet thuis bent, ontvangt u opnieuw een bericht om uw zending bij een PostNLkantoor in uw buurt op te halen.


Uw order traceren


Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u e-mail van ons met daarin een Trackingcode. Op de site van Post.nl kunt u met deze code zien wanneer uw bestelling geleverd wordt.. 
Alle pakketten worden voorzien van een trackingnummer. Tijdens het verwerkingsproces bij Post.nl wordt deze barcode verschillende malen gescand, zodat u via de trackingcode kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt. Ook kunt u zien in welk tijdblok uw pakket wordt afgeleverd.

Heeft u e-mail niet ontvangen? Neemt u gerust contact met ons op per E-mail of per telefoon.

 
Afleverschema Post.nl

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
tvophangsystemen.nl biedt u één van de beste bezorgservices op internet. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur met, iDEAL, Creditcard, Paypal, dan hebt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Dit is het geval bij 95% van de zendingen, maar is dus niet voor 100% gegarandeerd
.

 

Besteld 1e bezorging 2e bezorging
Maandag voor 17.00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 17.00u Woensdag Donderdag
Woensdag voor 17.00u Donderdag Vrijdag
Donderdag voor 17.00u Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 17.00u Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag


Beschadigde pakketten:

Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger.Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan tvophangsystemen.nl.Wij zorgen dan zo snel als mogelijk voor een nieuwe zending. 

Retouren

 

Voorwaarden

  • Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren
  • Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn
  • Geretourneerde de producten mogen niet bevestigd of gemonteerd zijn geweest
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn
  • Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier
  • Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerd artikelen.
Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.
 
 

Klachten


Klachtenprocedure:

Wat doet tvophangsystemen.nl met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van tvophangsystemen.nl, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

* U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
* U vindt dat u onheus bejegend bent.
* U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
* U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:

info@tvophangsystemen.nl
T.a.v. Afdeling Klantenservice

U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:

tvophangsystemen.nl
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Latijnzeil 11
1319 EN Almere

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Voorkom vertraging

Er kan vertraging optreden in de verwerking van klachten als er geen duidelijke klant gegevens worden aangeleverd.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.



Retouradres:

Artikelen kunt u retour sturen naar het volgende adres: 

tvophangsystemen.nl.
T.a.v. Klantenservice
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht

Nederland Tel: +31 (0)36–8487320
Email: info@tvophangsystemen.nl.nl

Webshop Keurmerk
Aydo Webhops scores a 9.2/10 out of 5227 reviews at The Feedbackcompany
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »