• Snelle levering
  • Gratis verzending vanaf €25
  • 30 dagen bedenktijd
FAQ
1 Veel gestelde vragen FAQ
1.1 Hoe krijg op de snelste manier informatie over producten en/of leveringen
De eenvoudigste en snelste manier is via email. U kunt daarvoor het formulier aan de rechter zijde van uw scherm gebruiken of bel ons : 036-8487320
1.2 Wat zijn de verzendkosten ?
Boven een aankoop bedrag van € 25 is verzenden gratis, daaronder € 2,95
1.3 Waar kan ik afhalen ?
Voor sommige producten is het mogelijk af te halen. Neemt u in ieder geval altijd eerst contact op om teleurstelling te voorkomen. 036 8487320

Afhaaladres :

Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht
1.4 Hoe weet ik welke beugel of steun ik moet hebben ?

Er zijn 4 stappen te volgen. Die vindt u hier.
Komt u er niet uit stuur dan een mail met merk- en typenummer van uw tv.U krijgt dan zo snel mogelijk een mail terug met alle mogelijke opties.

1.5 Hoe maak ik een account aan ?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.Het is niet verplicht u te registreren. U kunt ook als gast bestellen.
1.6 Mijn Track and Trace code werkt niet.
Het kan een werkdag duren voordat de eerste status via het nummer opvraagbaar is. In het weekend wordt de status van track & trace niet aangepast. Is uw pakket dus vrijdag na 17.00 uur verzonden, dan kan het zijn dat u pas maandag in het loop van de middag uw status kunt opvragen.
1.7 Wat te doen bij ruilen of retour ?

Retouren

Wanneer u niet tevreden bent kunt u de artikelen altijd aan ons retour zenden. U kunt hier het herroeping formulier downloaden.

Retouradres :

TVophangsystemen.nl
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht

    Voorwaarden

    • Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren
    • Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn
    • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten
    • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn
    • Geretourneerde producten mogen niet bevestigd of gemonteerd zijn geweest
    • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn
    • Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier
    • Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerd artikelen.
    Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.
    Neem contact op
    * Verplichte velden
    Webshop Keurmerk
    Aydo Webhops scores a 9.2/10 out of 5348 reviews at The Feedbackcompany
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »